بیگ حصین

اسطوره رپه جهان

بیگ حصین

اسطوره رپه جهان

دانلود اهنگ " آی ام سینز " از " بیگ حصین "

دوشنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۴۵ ب.ظ | | ۱۷ نظر



دانلود با کیفیت 320



متن اهنگ : 

(کرس)

کی میخاد دیگه بم بده 

تا من تند بیام پیشش مثه دمبله

خودتو واسم قل بده 

میخام داغ بشم زود عینه فشفشه

(ورس 1) 

میدونم که تو میخای بدی بم 

اخه توی گوشم از کونت میای میگی هی 

واسه من فقط ممه مهمه 

ولی با این حال بهت میگم تهتو عشقه

 خوشگلا شدن همه مسته حاجی 

  هی میگن ماهم بکن بسکه شاخی  

 ببخشید ولی سطح ما نی 

چون بیگ حصین دنبال تنگه ابجی 

(ورس2)

اگه داغ شدی زود باش  بده یه ندا

تاکه بالا پایین بشی مثه ولومه صدا

باشه عسلی شما ولی تو کونه زنبور 

منم شستمت زود مثه شوشوله فرنود 

بیا بشین پیشم یکم بگو از خودت 

تا که بیگ حصین بیاد بشه شب کنت

همه دافیای خوشگل واسم خم شدن 

منم ده سانت به دس میخام لش کنم

نظرات  (۱۷)

واااااااااااای بیگ حصین عالی بووووووووووووووووود 
کی میخاد دیگه بم بده تا من تند بیام پیشش مثه دمبله 
اووووووفففففففففف بیگ حصین تو الگوی منی 
جون جون 
شوشول فرنود : :|
اسطوره 
کی میخاد دیگه بم بده ؟ :)))
سلام بیگ حصین 
خایه هات تو دهنم داش خیلی خفن بود 
خخخخخخ حال کردم
کی میخاد دیگه بم بده 
تا من تند بیام پیشش مثه دِمبِله هووووو
خودتو واسم قل بده 
میخام داغ بشم زود عینه فشفشه 

عالی بود 
بیگ حصین پر کار باش من خیلی اهنگاتو دوس دارم 

بیگ حصین بیا باهم فیت بدیم 
ترک کص نگو مومن 2 رو باهم بدیم xD
سلام بیگ حصین من فنتم 😍
مثه قدیم بخون من قدیمیاتو خیلی دوس دارم 💓
اگه میشه یه فیت دیگه با میلاد پنکه بده 😂😂 عالی میشه
بی ادب 
منم با شیدا موافقم خیلی بی ادبی 
بیگ حصین اینا کص میگن داش
تو خیلی با ادبی لقمانم از شاگردات بوده 

سلام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی